Hmmm.. vad ska man säga?

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 20:48:05 | I kategori: Vardagen


Kollar lite på Familjen annorlunda och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Folk får gärna skaffa hur många ungar de vill men kan man inte hålla reda på dem så kanske man ska överväga att vidta åtgärd så man inte får fler!?!

Usch va provocerad jag kan bli av slappa/nonchalanta föräldrar!
Blir nog inget mer familjen annorlunda för mig denna säsong.


 Jag kanske var en gnutta hård men inte fan är IKEAs soffor till för att hoppas i eller är det bara jag som är känslig? Det här med 5-10 barn är verkligen inget för mig, förstår inte hur man som förälder kan känna att man kan hinna med så många barn. Jag tycker själv att det kan vara svårt att hinna räcka till till 2 st ibland. Visst vill man väl kunna ge varje barn egentid? Jag säger inte att jag aldrig kommer vilja ha ett barn till MEN just nu känns det alldels ypperligt med 2 barn.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag såg inte ens programmet,räckte med att jag så trailern & ungen som gick på matbordet!!! Nä,tror inte ens vi vet vad skydd är fnitter,fnitter...gaaah!!! Jag håller med dig ja Johanna!! Som du säger räcker fullt tillräckligt med två och finnas till för dem och tillgodo se deras behov. Så nej, jag lär aldrig bli en bebispluppande duracelkanin...over and out

2012-02-04 @ 16:51:49
Postat av: helen

tack underbara vän. att du också känner som jag... slappa/nonchalanta föräldrar är det värsta som finns. var skit sur hela programmet (satt och skälla på dom) tur att vi är SÅ perfekta =)

2012-02-04 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0