I morgon..

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 20:54:46 | I kategori: Vardagen


fyller den här lille busen 3 år :-)



..inte klokt vad tiden går undan, känns som det var igår vi fick ringa hit moster Ulrica sent en natt eller tidigt en morgon kanske jag borde skriva. Jag hade täta värkar och tog mig knappt ut i bilen. En värk i köket, en vid hundburen, en i hallen, en utanför bilen och sen ett gäng i bilen. Halkiga, blåsiga och snöiga mil till Trollhättan med ett gäng omkörningar och "bresladd" uppför sista backen innan Näl. Väl framme dumpa H av mig utanför porten medans han parkerade bilen, hängades på en stolpe klarade jag av ganska kraftiga värkar medans X antal personer passerade mig i sitt skiftbyte ;-) Strax efter 07 var vi inskrivna på förlossningen, helt öppen och bäbisen var redo att komma ut, 07.28 titta en liten kille ut och vår familj var komplett :-)

Men se där ja, de blev ju nästan en förlossningberättelse
(äntligen, tror aldrig jag fick ihop någon när han föddes ;-))

ny








1år




2år







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hipp hipp hurra för V i dag! Hoppas ni får ett fint firande <3 KRAM och trevlig helg!

2012-01-20 @ 07:33:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessie

Grattis till Vile!



Kort och intensiv förlossningsberättelse ;)

Jag kommer ihåg dagen jag oxå, slaskigt och jäkligt var det när jag var ute och slirade med Tasty & Hardy :)

2012-01-20 @ 19:01:29
URL: http://jessams.wordpress.com
Postat av: Louise

Lite lätt rörd blir man!!!

2012-01-22 @ 17:24:13
Postat av: Jennie

Tänk vad 3 år kan gå fort!! Härliga killen med glimten i ögat & full i bus :-). Kram

2012-01-23 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0