Tjuvarnas jul

Publicerat: 2011-12-01 Kl: 07:04:59 | I kategori: Julen 2011


Jag hoppas verkligen på årets adventskalender, älskar adventskalendern likt ett barn ;-)
På senaste år har man dock blivit lite besviken men nu laddar vi om och
 håller tummarna för en riktigt bra adventskalender! Vile kom precis förbi och peka på bilden här under
 och sa att han var rädd för dem, bådar inte gott det här ;-)



igår kväll stod jag och fyllde första halvan på barnens adventskalender som mormor gjort,
gissa om de var väldigt impade och glada att det hängde små paket i den i morse.

Idag ska jag ta mig en raid och få några julklappar köpta. Snart färdig :-) och det känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0