Trött, tröttare tröttast..

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 18:12:28 | I kategori: Vardagen


Jobbat hela veckan, inga jätte långa dagar men det blir ju lite extra när
 man är själv med barnen och hundarna på vardagarna.
Alla dagar är olika och arbetsuppgifterna är varierande så det är väldigt roligt också
även om man blir lite trött ibland ;-)
Blir jobb i morgon också, sen tar vi helg och på lördag ska vi på en mysig utflykt.
 Jag hoppas orka dra med mig kameran så jag kan fotografera lite. Ska bli såå mysigt!


Det var ett tag sedan hundarna nämdes ;-) Hardy är lite skruttig i huden igen..
Annars är han väl som han alltid är, glad men trög ;-)
Tasty (hoppetossa) har fläskat på sig några kilon efter sin skendräktighet och juverinfektion så nu ser hon ut som en riktig hund igen. Lika glad och sprallig som alltid. Måste ta lite nya kort på henne någon dag!
Var super länge sen jag fotograferade någon av dem nu.


gammalt kort på dem, visst ser det ut som att Tasty skriker Hardy i örat?




söt liten tomte för 2 år sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0