Kusinerna på besök & sovmorgon

Publicerat: 2011-07-14 Kl: 13:17:44 | I kategori: Vardagen






Igår fick vi besök av Frida och barnen. De kom lagomt tills jag lagat middag i form av cornfalkespanerade kycklingbitar, ris och currysås. Alla barnen åt glatt förutom Thea & Vile. Efter maten tog vi en tur till den lilla djurparken i byn. Kaninbäbisarna var helt klart populärast. Inte konstigt så söta som de är ;-)
Lilla lammet Nisse var oxå poppis, så himla liten!
En sväng till lekparken hann vi också med innan vi åkte hem och fikade. Klockan var över 8 inann de styrde kosan hem. Då var barnen trötta men orkade hålla sig vakna ytterliggare en stund.

Så i morse vakna jag och Vile vid 8.30! Vet inte när jag fick sova så länge sist utan att H gått upp med barnen. Himla skönt iaf att slippa gå upp 6.00 en morgon när man är ledig!
Veronica och James kom och åt frukost med oss och jag passade på att åka till arbetsförmedlingen med lite papper som jag skulle visa upp medans Veronica stannade här med alla barn. James fick bli kvar och leka när hon åkte hem så vi ska köra hem honom när Vilus sovit klart sin middag :-)


thea och james december 2009


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Fin blogg du har gjort! Riktigt fin header :)

Jag söker med ljus och lykta efter stjärnjeans från lindex i stl 92 och kom och tänka på dig, har för mig att du köpte några, har du dom kvar? :) Våra 86:or är verkligen på gränsen nu ;) Maila gärna, bloggen tittar jag aldrig till längre :S

2011-07-15 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0