Vi lever...

Publicerat: 2011-07-22 Kl: 08:11:33 | I kategori: Vardagen


..men jag jobbar hur mycket som helst ;-) Barnen och H har semester och roar sig så gott de kan på dagarna.
En liten tripp ner i landet vankas om drygt en vecka när jag är ledig 3 dagar i sträck. Käre bror med familj ska på samma tripp och jag tror vi kommer få det super mysigt! Håller en tumme för fint väder :-)
Har även bokat biljetter till Zillah och Totte igen. Jag, H och Thea var på dem (när Vile var typ 9-10 månader så han fick stanna hos mormor och morfar) och hon tyckte att det va jätte roligt. Hoppas på att Vile är tillräckligt gammal nu för att uppskatta det!

Nä om man skulle ta tag i lite frukost så att det finns klart när resten av huset vaknar
(lille herr väckarklockan Vile är självklart redan vaken)







från förra zillah och totte hösten 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0