1 månad kvar..

Publicerat: 2011-11-24 Kl: 07:34:50 | I kategori: Julen 2011


..för nedräkning.

Inte klokt vad fort det går. Om en månad är det julafton och vi sitter antagligen och myser framför adventskalendern på tv. Efter det vankas det julfrukost med tända ljus och tömmning av julstrumpan.
Det låter mysigt när jag tänker på det men det känns verkligen väldigt långt borta.
När jag och Tasty var ute nyss för morgonkissen var det blött och lerigt och 8 plus grader. Svårt att komma i julstämning då minsann.. Några minus o lite frost är väl inte för mycket begärt?

Håller tummar och tår för att det blir iaf frost till advent men de är nog inte mycket att hoppas på.

Ska visa min lilla orkideé bäbis sen :-) Då blir jag på bättre humör, my baby!


Lite bilder för julstämningen skull









Detta hade gärna fått flytta in hos oss från Potterybarn


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vykortsgranen är uuuuunderbar!!!

2011-11-24 @ 08:04:41
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0