Case 39

Publicerat: 2011-11-14 Kl: 16:44:02 | I kategori: Vardagen


Kolla på Case 39 igår kväll. Blev så rädd så jag skrek rakt ut, fattar inte varför jag ska titta på skräckfilmer när jag vet att jag blir så rädd och gör antagligen det hela mycket värre genom att jaga upp mig över vad som kommer ske ;-) Men på något vis kan jag ibland inte motstå frestelsen. Huuuu...



Min absolut värsta film är nog ändå Orphan, efter den filmen kunde jag knappt sova ;-)





Hemma med skruttiga barn, vikarie kris överallt minsann men har man sjuka barn så har man.
Vi får se hur dagsformen är i morgon. Jag hoppas på att det inte blir något långdraget. Tack o lov för leksakstidningen som kom idag med reklamen, den gjorde så vi överlevde en tråkdag idag ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha, jag tycker du är liite kinkig nu. Dessa filmer är ju bara halvläskiga juh ;)

Jag säger bara BESATT!! Den är läskig!

2011-11-17 @ 10:07:28
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0