En dos julstämning, tack!

Publicerat: 2011-11-22 Kl: 20:55:39 | I kategori: Julen 2011


Det känns verkligen inte som att advent är redan på söndag! Jag behöver verkligen komma igång med julstöket. I vårt hus går vi ganska hårt ut redan till första advent för att sedan ta bort det snabbt som attan när nyårsafton varit. Redan på nyårsdagen vill jag gärna ha bort det. Då är det över, varför sitta och vänta flera dagar till innan det ska bort?

Idag började jag klä balkongräcket med granris, det räckte tyvärr inte så vi fick bege oss ut igen efter att barnen hämtats på dagis. Jag, Vile och Tasty plocka granris medans Thea hade en egenstund med mormor :-) Efter lite mellis drog mormor igång bullbak till barnens stora förtjusning :-) Vilken underbar mamma/mormor ♥

I morgon ska jag fortsätta med räcket och försöka få till lite pynt här hemma :-) I år blir det rött i granen och vardagsrummet så jag har lite funderingar över hur jag ska göra med mina små planteringar i år. Köpte 4 blockljus idag som jag tänkte pyssla till lite fint.


Idag har jag även fått ett mindre hysteriskt anfall på en propp som gick. Gahh, döda ting + mig går inte alltid ihop, kan mycket väl sluta i tårar när det krånglar med mig. Stackars H fick sig ett par tre fyra samtal på jobbet oxå ;-)
























Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Jag veeet, det tar alltid lång tid fast man tycker att man varit ute i god tid. :D

2011-11-22 @ 21:22:22
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: Jennie

Duktig du är!!!



Kram

2011-11-24 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0