F A R S D A G

Publicerat: 2011-11-13 Kl: 12:15:49 | I kategori: Vardagen


Idag väcktes pappan med paket på sängen (fast egentligen var han redan vaken och hade varit uppe en sväng men fick order av Thea att gå och lägga sig igen ;-)) han fick trisslotter, tidningsprenumation och 2 olika sorters Anthon Berg choklader. Mysfrukost med bland annat äggröra, baccon, rostat bröd och the.

Nu ska jag fixa lite lunch till de mindre i huset, sen ska vi försöka hinna till min pappa en sväng innan det är dags för simningen i eftermiddag. Pappsen ska få alkoholfria produkter från systembolaget och zoegas julkaffe :-)


fars dag 2009

tror aldrig att jag sett alkoholfri snaps under mina år på bolaget, men jag blev väldigt glad när jag hittade dem igår :-) nu hoppas jag pappsen blir glad :-)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Firar min nystartade skönhetsblogg med en utlottning av Beautysticks. Du är jättevälkommen att delta för en chans att vinna!



www.Loveyourskin.blogg.se

2011-11-14 @ 12:55:32
URL: http://loveyourskin.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men så bra med alkoholfri snaps!!! Tänk om alla som ska snapps atill jul kunde köpoa det, då skulle ALLA barn få en vit jul, precis som det ska vara, vilken dröm! KRAM

2011-11-14 @ 14:37:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0