Seeeg..

Publicerat: 2011-11-07 Kl: 09:31:19 | I kategori: Vardagen


Ja minst sagt. Thea med, har försökt väcka henne flera gånger utan resultat, simskolan på söndagar tär på henne. Jag och Vile gick upp kl 7.00 (inte min idé ska tilläggas)
Jag brukar ju alltid försöka hitta på något roligt med barnen på måndagar när jag är ledig men i dag blir det nog inte mycket mer än hemmamys. Kanske en tur runt kvarteret och lite bakning. Var ett tag sen vi bakade och de älskar verkligen att baka ;-) Sötpropparna! I eftermiddag ska Thea på miniorerna så då får vi väl ha tagit oss i kragen och blivit lite piggare.

Frågan är bara vad man ska baka..

Nu börjar det röras på sig här bakom mig, lillan har börjat vakna till liv i PAPPAS säng (som man får lov att sova i när pappa inte är hemma enligt fröken, mamman håller inte med då hon anser att sängen de nyligen fick borde vara den man sover i)


minimonstren sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vad blev det för bak tro? Här är det muffins och sockerkaka som gäller, men mina barn är mest sugna på att slicka skålen ;-) ler

Ang puzzlet är det en gåva till Luran som hon fick för 3 år sedan av en bekant som varit i frankrike, men liknande finns nog även i leksaksbutiker i sverige med :-D KRAM

2011-11-08 @ 07:57:59
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0