2 månader..

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 16:04:08 | I kategori: Julen 2011


Ja gott folk, insåg precis att det idag är exakt 2 månader kvar till julafton!
Vi har ju faktiskt redan påbörjat julklappsinköpen och det känns riktigt skönt.
Några till lär det väl behövas misstänker jag.

Jag har dock redan hunnit börjat längta lite ;-) Jag älskar ju jul och det mesta som har med den att göra så det vore väl konstigt annars! Blir inte bättre när många butiker kommit igång med alla julsaker redan (liite tidigt tycker jag dock det är) Hittade superfina små snöglober till barnen på Åhlens när jag och Jessie spenderade några timmar ihop förra veckan.



Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Gud, det tänkte jag inte ens på! Julen känns himla långt bort, tycker jag...

2011-10-24 @ 17:43:11
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas mamma ♥

Gud vad fort tiden går!

Här har det inte äns tänkts någonting på julen, kanske man skulle börja planera :P



Tack snälla :)

2011-10-24 @ 23:26:21
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0