Underbara måndag

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 13:55:34 | I kategori: Vardagen


Det händer sällan att jag uppskattar en måndag men den här var väldigt mysig :-)
Barnen bjöd på sovmorgon. 7.50 vaknade de och det är riktig LYX i vårt hus!
Vi sega på fm och tog oss inte ut ur huset förrän vid 11 tiden. Tog med oss bollen och några konor och spela lite fotboll en stund sen begav vi oss till skogen och lekte en stund innan det var dags att gå hem och få i oss lunch.
Vile har precis lagt sig för en middagslur, får inte bli så länge idag när det blev så sent.

Veronica och James skulle kika in på en kopp kaffe och lite senare är det dags för Thea att gå på miniorerna, himla roligt tycker hon ;-) Jag, Vile och pälsänglarna får nog ta oss en promenix under tiden hon är där.


Igår kolla jag runt lite bland mina favorit bloggar som jag följer och en av dem hade köpt en likadan filt som Vile hade när han var bäbis och jag blev påminnd om hur mycket vi tyckte om just den filten. Nu ligger den nedpackad i hopp om att den ska överleva sisådär 25-30år tills han får egna barn och kanske vill återanvända den (man kan ju drömma ;-))

mini bäbis med den fina filten



känner ni igen krokodilens filt? (vilus doptårta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0