Det duggar inte tätt..

Publicerat: 2011-09-28 Kl: 13:02:52 | I kategori: Vardagen


..mellan inläggen men nu har vi haft fullt upp.

Fredagen spenderades med en akut tripp till ögondoktorn i Göteborg. Tack o lov att H hade möjlighet att följa med. Gillar inte att åka på såna turer själv. Vile var hos mormor och morfar som tur var, hade inte varit roligt att haft med honom dit. Thea var i vanlig ordning superduktig och stog ut med alla möjliga undersökningar och 2 doktorer och ett gäng sköterskor som inspekterade ögat. Massa beröm fick hon vår lilla prinsessa!

Lördagen var det dags för 50års kalas för Thord så då blev de partaj hela kvällen lång (kanske inte riktigt men till 9 snåret iaf :-)) Massa god mat, fika och dryck (alkoholhaltiga för vissa) 

Söndagen blev det en tur till Svanskog ingen för att hjälpa till med städningen och resten av dagen var ganska slappt. 

Thea har varit hemma hela veckan eftersom hon får ögondroppar och salva var 3:e timme. 
I morgon ska Vile på bedömmning av sina halsdmandlar, får hoppas de går med på att ta bort dem.  

Ska strax hämta Thea som fick följa med bästaste Veronica hem och äta pannkakor till lunch ;-)
Sen är det dags att hämta vildingen på dagis, i em blir det play-date med Viles polare och några koppar kaffe för mammorna :-)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack,tack för idag!! Fullt ös var det, men de hade superkul!! Kram

2011-09-28 @ 20:07:10
Postat av: evelinah

ja, tillbaka lite halvt iaf.. får bli inlägg när jag har lust, hehe :-) åh, trist ni varit krassliga.. vi är fortfarande sällan sjuka, men det lär väl ändras för det vankas förskola i november får båda barnen :-)



fanns mycket flådiga grejer på loppisen.. fast det jag köpte var ju nödvändiga grejer så jag slösade som tur var inga pengar :-) nu är det idol!! det tittar inte du på väl? ;-) kraaam

2011-09-28 @ 20:08:19
URL: http://eveheda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Många tror att han heter Ville, men jag förstår inte hur man kan läsa och uttala fel. Känns ju som ett lätt namn.

De flesta tyckte nog det var ett konstigt namn, men vi tycker det är fint.

Dock kan jag ibland ångra mig lite med tanke på den engelska betydelsen, men han är ju svensk våran son och det uttalas ju olika så jag hoppas han slipper bli retad.

2011-09-28 @ 21:10:17
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: susanne

Tusen tack för all hjälp, guld värt!!! kram

2011-09-29 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0