Eeeleectropop!!

Publicerat: 2011-09-06 Kl: 16:58:54 | I kategori: Vardagen


Haha, ja idolnörd som man är så följer jag det slaviskt. Kollar när det går och måste alltid kolla om en gång till ;-)
Min favorit hittills är Moa från första programmet. Så duktig!

Vad händer annars? Jobba igår, vårdcentralen med fröken T idag och därefter direkt till vetrinären med Hardy som har ont i örat och är skruttig i huden. Va så duktig men är väldigt rädd om sina öron stackarn. Vi ska tillbaka redan på fredag för att kolla örat igen.

Vad hände sen? Apoteket spenderades det en dryg timme på :-( Duktig Thea som stod ut utan att tjata, hämta Vilus och raka vägen hem och ge sjuklingarna medecin. Tur Hardy är så glupsk, annars hade jag inte haft det lätt ;-)

Jag som skulle hinna såå mycket denna vecka, det kan jag ju drömma om nu.
Har iaf börjat skriva en handlingslapp inför Theas 5 års kalas resten får bli som det blir ;-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!



Snubblade in här på din blogg. Riktigt fina hundar du har, älskar Tasty's teckning :)



Ha det bra!

Mvh, Lotta

2011-09-06 @ 17:48:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0