Bloggpaus

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 11:12:02 | I kategori: Vardagen


Ja det har minsann varit dåligt med bloggande det sista.. Inte haft lust alls.
Mycket jobb runt påsk och lite påskstök som tog massor tid.

Vad har hänt sen sist tro, ny telefon har det blivit Nokia Lumia 800 tror jag den heter.
Helt ok och nu hoppas jag kunna bjuda på lite roligare kort.
Vår dator börjar sjunga på sista versen så jag har inte lagt in bilder från kameran sen feburari tror jag så det blir ju roligt att kunna ta lite bättre kort med mobilen. Lättare att blogga då med såklart.

Ytterliggare ett engelska prov har hunnits gjort med MVG som resultat på det med, roligt!
Även om jag bara behöver ett G så är det ju roligt att det går bra på proven.

Snörvel, host o pollenallergi.. Jag som brukar klara mig ganska bra från sånt här på äldre dagar har åkt på en riktig duvning i år. BLÄ! Har varit dålig i snart en vecka och hoppas snart det går över.
Nu ska jag slänga i mig lite lunch och återgå till min engelska.



en rosa såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0