Alla <3 dag

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 17:21:52 | I kategori: Vardagen


Ja det närmar sig ;-)
Måste hitta på något roligt pyssel till mig och barnen till helgen.
Jag gillar alla hjärtans dag, inte för att få presenter eller ge bort utan för att det är en mysig dag.
Jag tackar inte nej till blommor men uppskattar det faktiskt mer vilken annan dag som helst på året
 än just på alla hjärtans dag.

Förra året fick inte min käre H någon alla hjärtans dags present, däremot gjorde jag en liten donation till hjärt och lugnfonden och det samma kommer göras i år. Perfekt present :-)






Sms:a HJÄRTA eller LUNGA till 72 901 så går 50 kr till forskningen.

Hur enkelt är inte det?

Mer hjärtan åt folket ♥


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken bra idé, att doner 50 kr till forskningen, det ska jag med anamma!!! Och ett pyssel till alla hjärtans dag är givet även här, luran älskar att pyssla OCH hjärtan, så det är en given sak :-D Mamma mu visor för hela kroppen har jag missat, tack för tipset!!! KRAM

2012-02-01 @ 20:57:22
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0