Dåligt med uppdatering

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 17:31:14 | I kategori: Vardagen


Ja tiden och lusten för bloggen har inte riktigt infunnit sig det sista. Har nog inte hänt så mycket heller. Så då är det väl klart att man inte har så mycket att dela med sig av.

Barnen går på simskolan och i söndags hade det släppt för Thea ;-) Duktiga Thean! Snart kanske jag vågar mig på att gå till badhuset själv med dem, simning har aldrig varit och kommer nog inte bli min starka sida någonsin. Jag är fullt kapabel att ta mig fram själv men är inte världens tuffaste. Är inte förtjust i båtar och dylikt heller, det kan allt kvitta ;-)  

Jag ska börja en engelska B kurs, fick boken idag och träffade läraren. Lite läskigt men ska bli riktigt kul! Behöver ha det till hösten så jag hoppas jag hinner få kursen klar i vår. Mer än så säger jag inte just nu ;-)

Massa födelsedagar svischar förbi, i förrgår fyllde min söta brorsdotter Alma 8 år och jag är förvånad att ett år kan gå så fort. Denna tiden för ett år sen var inte det roligaste tiden i vårt liv och jag är glad att vi är förbi den tiden. Lev idag, vi vet inte vad morgondagen har att bjuda på! 

Jag har fixat med sommarjobb, gott att ha det avklarat. 2 veckors föräldrarledigt är inplanerat och det ska bli underbart att få vara lite ledig med familjen. Vad vi ska hitta på är inte riktigt spikat men vi ska hålla oss inom Sverige och hoppas på bra väder.

I måndags var vi till ögonläkaren med Thea, så nu har vi börjat med lapp för det friska ögat 3h/dag.
Jag var dock inte nöjd med läkaren, jag förstod inte honom och han förstod inte mig, lite surt! Vi tog en sväng förbi Trollhättan på vägen hem och hälsa på Alva med familj. Verkligen på tiden, 2012 får bli ett år jag blir duktigare att hälsa på folk! En sak jag är hemskt dålig på om jag ska erkänna någon dålig egenskap ;)

Så nu var det lite av varje ;-)
Ska duscha av barnen och röja undan innan jag bänkar mig med min engelska!
Sooo long


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad har du i görningen????

2012-02-15 @ 19:54:34
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0