Magsjuka?

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 11:19:01 | I kategori: Vardagen


Ja någon ganska lindrig variant har varit på besök i huset.
Så här i efterhand kan jag säga lindrig, där och då trodde jag i vanlig ordning att min sista minut var kommen och att jag skulle på momangen ;-) Jag är så mesig när det kommer till såna sjukdomar, ynkligare än ynkligast.

I kvällingen har mina 48h gått iaf och än så länge har ingen annan i huset blivit dåliga tack o lov, hoppas det håller i sig så. H är och jobbar och jag avskyr att vara ensam med barnen när de har magsjuka. Då behöver jag verkligen min andre hälft som är otrolig redig när det kommer till tvättning och sanering ;-)

Surt att det är såå fint väder ute när man ska hålla sig inne, kanske får ta oss en liten sväng till återvinningen för att få lite luft! Annars ska jag försöka städa lite och byta i sängar idag.

 
Har rensat och lagt iordning i Viles byrå idag. Är såå shoppingsugen. Funderar på att göra en liiiten beställning på hm bara för att stilla värsta suget ;-) Bästa medecinen hade nog varit att åkte på Scrapmässa på lördag och handlat massa onödigt men det får nog lov att vänta till hösten.


liten Vile i sin finfina molntröja från me & i ♥


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag tycker absolut du ska åka på Scrapmässan så jag får lite Johanna tid ;)

2012-02-28 @ 19:57:59
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0