Äntligen...

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 09:59:01 | I kategori: Vardagen


Igår fick jag gjort mitt första engelska prov, efter viss fördröjning. Snäll lärare som rättade det direkt så jag slapp vänta på resultatet så kunde jag gå därifrån med ett MVG på mitt första prov ;-)

Snart är det dags för prov nr 2 och jag har inte lika stora förhoppningar på super betyg men det gör inget, jag klarar mig gott och väl med ett G i kursen men visst är det roligt och en liten boost för självförtroendet när det går bra :-) Jag klagar då verkligen inte!



Nu ska vi bege oss mot vetrinärstationen för lite kontroll.
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis!! Va kul med ett MVG. Det är bra för självförtroendet de :)

2012-03-13 @ 10:57:27
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0