Det var nog lika bra..

Publicerat: 2012-03-19 Kl: 19:52:07 | I kategori: Vardagen


att gårdagens inlägg lyckades försvinna när jag skulle publicera det, vet dock inte var det kan ha tagit vägen för borta var det. Väldigt underligt. Det brukar alltid lägga sig i arkivet om man klickar lite tokigt. Näväl, som sagt inte mycket mer än några rader med massa gnäll och ledsamheter som skrevs. Det var nog inte meningen att det skulle publiceras ;-)

Måndagen har bjudit på ytterliggare ett engelska prov med resultatet MVG, jippie jippie. Väldigt roligt. Läraren skrattade åt mig efter provet och frågade varför jag var så nervös för dessa proven när det går så bra för mig. Antagligen är det väl så att det är mitt sätt att peppa mig själv på eller något. Prov har aldrig varit min grej. Ej heller att prata om jag inte är riktigt förberdd, skriva däremot tycker jag är jätte roligt. Nästa vecka planerades nästa prov in men det blir jobb den dagen så det blir till att boka om.

Sofias änglar ikväll, får ta o spela in det. Orkar inte se massa ledsamheter för tillfället..

Nu ska hundarna få lite kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0