Mormor & Morfar - Älgfångardagen och andra busigheter

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 19:44:37 | I kategori: Vardagen


Vi låna en bok på biblioteket häromdagen som var riktigt rolig och kan varmt rekomenderas.



Väldigt lättläst och busig bok som bjöd på många fniss och skratt från både mig och barnen.
Tyvärr har den blivit liggande i skåpet någon vecka innan vi väl fick fram den och läste den så den ska minsann lånas om snarast :-)


Denna dagen har bjudit på vetrinärbesök, städning, besök av farmorn och ett varv i spåret med syster. Gott att komma ut en sväng på kvällskvisten. Dock har jag en massa engelska att ta igen nu som inte kommer springa iväg från mig om jag misstänker rätt ;-)
Idag är det ju dessutom DHW, dags att ta tag i läxorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0