...

Publicerat: 2012-05-23 Kl: 07:40:47 | I kategori: Vardagen


Igår var Thea inbjuden till skolan för att hälsa på i förskoleklassen. Kan inte förstå att det redan är dags! Min lilla lilla Thea, känns verkligen som hon nyss var bäbis. Besöket gick bra och hon är taggad inför hösten, när jag lämnade av henne på förskolan efter besöket var hon trumpen och ville tillbaka till skolan igen. Bra det, tids nog kommer hon antagligen inte vilja gå till skolan heller ;-)

Jag är så nöjd med valet av skolan! Jag velade lite fram och tillbaka ett tag med nu känns det bara bra. Velandet var egentligen endast för att jag tyckte att det var synd att hon skulle splittras från kompisarna på förskolan men jag tror att det kommer bli superduper. Barn är barn och de skaffar kompisar i en väldig fart. Sen känner hon ju redan barn på skolan och även någon som hamnar i samma klass.

Vad händer annars? Vi är ute i det fina vädret mesta av tiden, Vile skulle helst flytta in i en såpbubbla ovh Thea gungar snart till himlen o tillbaka ;-)

Vi har hunnit med att fira 10 års dag, varit på äventyr i Tveta, grillat med goda vänner och varit på dop under långhelgen. Vilken härlig helg!

Nu ska här väckas barn, helt underbart att de faktiskt sover lite bättre om både nätter och morgonar :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0