Sjukstuga

Publicerat: 2013-03-13 Kl: 19:16:20 | I kategori: Vardagen


Ja så var snart sjukstugan över för denna gång hoppas jag.
Vet egntligen inte vad det var för sjukdom som var på besök heller men allt som har med kräkningar att göra innebär ju karantän i 48 h. Vi har inte varit ute sen i söndags.. Tror dock inte att det var någon direkt kräksjuka men nu har vi snart gjort timmarna och i morgon är det dags för skola, fritids, förskola och föreläsningar. Jag har dessutom en examinerande skriftlig uppgift som ska in på fredag så jag har minst sagt att göra de närmaste timmarna. Har inte fått super mycket gjort med barnen hemma som inte varit sjuka överhuvudtaget. Thea har ätit som vanligt och inte känt sig dålig på något vis och Vile har klättrat på väggarna hela dagarna. Stackare!
 
Nu sover båda barnen hoppas jag och jag ska sticka näsan i en bok om utvecklingspsykologi ;-) Avis va???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0