Va ä du oppe på natta för?

Publicerat: 2013-03-15 Kl: 10:55:21 | I kategori: Vardagen


Ja lille Vile kom upp vid 23 snåret i går kväll och när jag bäddade om honom igen fråga han mig sömndrucket
-Va ä du oppe på natta för?
Inte lätt att förklara för en 4 åring att man har skoluppgifter som ska lämnas in och jag önskade mer än gärna att den varit klar för länge sen.. Fy vilken knixig uppgift det var och eftersom barnen varit hemma flera dagar så har jag inte haft så mycket tid som jag velat ha.. Klockan 16 ska den skickas in och jag har lite kvar. Ibland presterar man bättre under riktig tidspress och jag kan önska att det faller sig så denna gång.. Jag misstänker dock att jag ska behöva komplettera för första gången (och förhoppningsvis sista). Det återstår att se.
 
Jag sprang genom Kappahl igår när jag hade varit på föreläsning, ryckte med en ny gympa påse till Thea som var dubbelt så stor som den hon haft så jag blev väldigt nöjd! Har fått packat både gympa påse OCH ryggsäck för att hon ska få med allt och det har kännts osmidigt. De hade även 3 övderdelar för 2 så jag raffa åt mig 2 toppar till Vile och en "tunika" till Thea. Den va så söt med spets över axelpartiet. Blir toppenbra med leggings framåt våren/sommaren. Vile var mer än nöjd med sin tröja, den matcha super bra till hans gröna me & i byxor med så det var väldigt kul :-)  
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men oj! Har helt missat att du börjat blogga igen. Heja dig :)

2013-03-17 @ 16:16:40
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0